A Review Of گارانتی آواژنگ

Wiki Article

آسیب های ناشی از نقص فنی، قطعات به کار رفته در کالا شامل گارانتی می باشد.

نو بماند و نو کند. آواژنـگ کوشیده است که آشنایـی همراه، صـادق و همیشگی برای خود، دوستان، شرکا و مشتریان خود باشـد تا در تمام فصول همراهیش، تجربـه ای متمایـز و جامـع را در اختیـار آنها قـرار دهنـد. ادامه مطلب...

در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهای که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد گردید.

تاپیک فروش محصولات تبلیغات تله شاپینگ می شاپ با تخفیف ویژه برای کاربران پرشین تولز​

تبلت مایکروسافت اپل سامسونگ لنوو شارژر کابل و مبدل پاوربانک

آدرس گارانتی آواژنگ :تهران، خیابان ولیعصر، حدفاصل خیابان طالقانی و میدان ولیعصر، خیابان دمشق، خیابان شهید برادران مظفر، بن‌بست ابوذر، پلاک ۲، طبقه چهارم

میخواستم بدونم گارانتی محصول من از زمانی که از نمایندگی میان و محصول رو راه اندازی میکنن شروع میشه یا خیر

یکی از بزرگترین معیارهای خرید

عرضم اينست كه آن مسؤول فني كه بررسي كرد و گفت خرجش اينقدر ميشود نميتوانست اين را هم ميگفت كه ممكن است قطعه به زو ي به دست ما نرسد.من حداقل به همان حالت لبت را استفاده ميكردم تا قطعه برسد.الان ١٦ روزه بچه من از درس و مدرسه عقب افتاده و بسختي ميتواند از گوشي براي كلاس درس گارانتی آواژنگ استفاده كند. جالب اينست كه زماني كه تماس ميگيري و پيگيري ميكني اون خانم هايي كه پشت خط تلفن هستند خيلي با خونسردي و بي خيالي از زمان حاضر شدن لب تاب اظهار بي اطلاعي ميكنند و فقط ميگويند آماده شد با شما تماس ميگيريم.كاش كمي مردم دار بوديد.كاش با مردم عين خانواده خودتان رفتار ميكرديد.كاش درد مردم رو درد خودتون ميدونستيد. اونموقع اينقدر بيرحم نبوديد.

بازار کرپیتو دوباره قربانی گرفت؛ صرافی بلاک‌فای اعلام ورشکستگی کرد

اراک، ابتدای خیابان جنت، رو به روی آموزشگاه زبان ایران، فروشگاه لوتوس 

فروشگاه خرید اقساطی خرید اقساطی با چک خرید اقساطی با سفته ثبت نام حساب کاربری عضویت در خبرنامه

دیجی‌آنلاین یک سایت اطلاع‌رسانی قیمت کالاها می‌باشد، و مسئولیتی در معاملات انجام شده بین کاربران و فروشندگان ندارد. کسب اعتبار فروشنده به عهده خریدار است.

برای آشنایی با شرایط خدمات پشتیبانی آونگ به صفحه شرایط گارانتی رجوع کنید.

Report this wiki page